So when I´m lying in my birdnest, I´m loving angels instead

I´m tossing and turning like a ship out in a storm...or like a squirrel trying to open a hot nut ..

Oh well i vilket fall så kan inte birdie sova inatt. Tror det beror på det är alldeles för varmt i rummet där min säng står. Det är sjukt varmt. Men vilken tur att jag inte kunde sova för jag hittade ett gammalt videoklipp som jag gjorde för 1 år sedan när jag slösurfade lite på nätet. Gjorde det som ett minne efter att jag hade varit på Robbie Williams konsert på Ullevi i Gbg och jag säger bara Oh my god...oh my fucking god. GÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅSHUD!

Jag älskar Göteborg!

Jag älskar Ullevi!

Jag älskar Robbie!

Jag älskar musik!

Jag älskar....

ja fan va mycket jag älskar nuförtiden! Ja, ta mig till Göteborg! Ta mig till Ullevi. Ta mig till en konsert med Robbie igen.

Lägger upp videon här så ni kan se. Prepare for gooooosebumps! Titta på Ullevi. Titta på allt ljus. Titta på Robbie. Lyssna på musiken. Titta på Göteborg. Titta på birdie nu när han bestämmer sig för att ja, det är där jag kommer bo resten av mitt liv. I ett fågelbo i Ullevi och sjunga:

"That salvation lets their wings unfold, So when Im lying in my birdnest, I´m loving angels instead..."




That´s fucking awesome, awesome, AWESOME! Dock inte så fucking awesome att jag ska upp kl 7 på morgonen idag! Men jag skiter i det. För jag är glad att jag hittade detta videoklippet som jag totalt glömt bort!

FUCKING AWESOME!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback