Birdies 8th street lullaby

8th street lullaby..yeah yeah...b-uppsatsen gör birdie till en sleepy birdie. Så sjuuukt tråkigt är det. Har släpat upp mig sjukt tidigt varje morgon för att försöka bli klar med uppsatsen och när jag kommer hem så somnar jag i soffan till 7th heaven som är birdies höjdpunkt varje dag...blir matad med moralkakor varje dag....hahaha

Men nu har jag faktiskt lyckats släpa upp mig ur soffan...ska strax gå upp till ICA och köpa kebabsås, för det är allt jag behöver för att göra dagens middag komplett! 

Det blir inget Frostis för birdies del ikväll heller...ska jobba på Stallet ikväll. Men imorgon ska jag definitivt titta för jag börjar få Frostbiten-abstinens.

Just me, the sofa and Frostis...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback