Lemonpie med havsutsikt tack!

Sjuuukt god citronpaj med vaniljglass straight into birdies mouth - I kid you not...Birdie har varit i Båstad idag och ätit sjukt god citronpaj. Jag blev helt kär i den efterrätten. Blev ganska så kär i utsikten också. Sjukt coolt kafé. Högt beläget ovanför Båstad med grym utsikt över havet. Perfekt ställe att hänga på när man är bakis. Eller bakis och bakis. Jag och min brorsa var ute en sväng i Halmstads nattliv kvällen innan och vi tog det rätt lugnt. Vi satt på en uteservering på Lilla Torg och kollade på alla människor och drack några Heinekens. Det var nice!

Det var meningen att vi skulle bada efter citronpajen med det såg ganska så kallt ut i havet så vi badade bara fötterna i strandkanten...och ja....det var sjukt kallt!



Lemonpie...I want moooore!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Jag tror att jag har varit där! För två somrar sen, underbart café! Och väldigt god blåbärspaj med!

2007-06-18 @ 10:04:13
Postat av: Per B

"Sjukt" god citronpaj får man bara av min Malin alternativt av Lilla syster. You ain't seen nothing yet!
Efter citronpaj får man faktiskt inte bada på två timmar om man är svensk för då drunknar man på grund av kramp! :-P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback