Lugn favoritbirdie

Birdie tackar ´Lugna Favoriter´ idag. För annars hade jag förmodligen fått höga böter. Birdie har mest varit ute och kört bil över hela västkusten idag och när birdie kör bil så anpassas hastigheten till musiken jag lyssnar på. Är det t ex en rockig låt så kör birdie fort. Men idag var det mest shit på radion så birdie knappade och vred på radion och hittade en lugn U2-låt. Det var radiostationen ´Lugna Favoriter´ som birdie hade fått in och thank god för det. Birdie gillade det...saktade ner, nynnade med i With or without you...Sedan kom Bonnie Tylers låt ´It´s a heartache´ och jag fortsätter köra lagligt och nynna med och tur var det för precis då dök polisen upp och plockade in ett gäng bilar framför mig. Men birdie körde som en gammal pensionär och slapp därför bli inplockad! hahaha

Tack Lugna Favoriter för att ni gjorde mig till en pensionär idag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback