On my own

Birdie har inte gjort så mycket idag. Lämnade min brorsa vid tågstationen för han överger mig nu. *Hmpf* Så nu är jag on my own. Passade på att gå en shoppingrunda också. Allt jag hittade var ett armband som jag köpte till mig själv. Hittade även ett par sjuuuukt snygga skor. Men dom fanns inte i min storlek. F-U-C-K säger birdie för de var verkligen sjukt snygga. 

Sedan har jag även hunnit med att surfa runt på svt.se och titta på två avsnitt av sommartorpet med Ernst Kirschsteiger. "Den här maskinen vibrerar så att det händer något konstigt mellan benen..." Ernst är ordens mästare hahaha

Såg att det fanns en skål med jordgubbar i kylskåpet...jordgubbar alldeles on their own...och en birdie on his own...hey...we match...så:

yup - nu ska det mumsas jordgubbar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback