Viftar pom-poms! Desire for martini!

Well, birdie is back in town. Kom till Växjö tidigare ikväll och sitter nu i min underbara lägenhet och lyssnar på min favorit one-hit-wonder-låt What´s up med 4 non blondes. Ska vara i Växjö i några dagar för att jobba några dagar på Stallet. Gör det mest för att bota min Stallet-abstinens hahaha.

Ikväll har birdie roat sig med att tillverka pom-poms hahahaha. För man måste ha pom-poms om man vill ha martini. Tycker dom blev sjuuuuukt snygga. Nu ska jag bara lära mig att vifta med dom också för jag vill ha martini hahaha

image501

Vift vift, shake, shake, gimme martini...

Kommentarer
Postat av: Phi

Hey! det där är juh mitt jobb!!
*harkel*
-Välkommen till Slottsstallarna! Dansgolvet är rakt fram till vänster och baren likaså.. ses där! Ha en toppenkväll! toodels! [viftviftshakeshake]

2007-06-27 @ 08:51:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback