Crazy blogg

Min blogg ser helt crazy ut och jag hatar det. Men det fixar väl sig för det verkar som alla har samma problem, mer eller mindre.

Oh well, igår fick jag verkligen visa mina skills som Birdie brandman hahaha. Brandlarmet gick på Stallarna och jag gick från bartender till en sjuuuukt duktig birdie brandman. Det är inte helt lätt att övertyga fulla studenter att de måste gå ut hahaha.

"Snääääääälla, jag vill bara ha en nachostallrik till."


"Eeeeeh...vaaaa....kan man inte få köpa öl nu? Måste jag gå ut för att det brinner? Skojar du?"

"Nej nej...jag vill inte gå ut...jag vill daaaaaaaaansa......i eldslågorna"

Sedan när jag kom hem sent inatt, eller rättare sagt tidigt imorse, var jag sjukt trött men ändå pigg. Det var så skönt att få krypa ner i sängen, fast jag kunde inte somna så jag slötittade på TV. Hittade The Nanny. Gick 2 avsnitt på raken och I love Fröken Fran Fine. "Mr Sheffiiiiiiield." Birdie skrattade ihjäl sig i sängen tidigt på morgonen. Grannen lär ju ha trott att jag var helt crazy. hahaha

Birdie jobbar även ikväll. Det är gymnasiefest på Stallet. Ska bli spännande och se hur de små liven sköter sig. För sist var de lite grisiga av sig. Mucho grande spännande.

Nu är mina vårrullar klara och det är disneydags på TV - "Kalles långbenta mardröm" So I say:

Tjiiiingeling.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback