Egentid Deluxe & Dónde Están Los Ladrones?

image389

Songbird är tillbaka i sitt home sweet home efter sin egentid som blev till egentid deluxe. Vaknade upp tidigt i måndags morse och när jag såg att solen sken in igenom mina persienner och att det var sjuuuukt fint väder ute bestämde sig birdie att det var dags för en roadtrip. En birdie och en bil mot okänt mål. Men det tog inte lång stund för mig att bestämma vart jag skulle. Jag visste ju att Shakira skulle komma till Globen och Shakira ville jag se....så Globen fick det bli. Birdie fixade biljett, ringde till Hertz och fixade hyrbil. Vid lunch-tid var birdie på väg. Jag gillar verkligen att köra bil ensam längre sträckor. Man får tid att tänka på så mycket och jag tänker helt klart bäst när jag kör bil. Motorväg, bilstereo, köra snabbt, solsken..I love it!

Guuud vad jag gillar konserter.
Jag fullkomligt älskar det och trivs så sjuuukt bra inne i arenor. Älskar atmosfären. Apropå älska - Shakira älskar jag också. Vilken sjukt cool tjej det är. Vilken röst. Vilken dans. hahaha. Hon kan verkligen dansa. Hennes röst är så vacker och som hon vickar på höfterna. Ibland misstänkte jag att hon är en duracellkanin och inte en människa. hahahaha Oh well, i mina ögon är Shakira en sjukt rockig tjej och jag gillar det.

Birdie drog vidare till Göteborg och sov över i min lägenhet som står tom förutom en säng. Men en säng var allt jag behövde och birdie drömde en massa konstiga saker den natten. Men jag vaknade utvilad och pigg. Uträttade några ärenden sedan tillbringade jag resten av dagen med att gå runt och titta i affärer i Göteborg.
På kvällen åkte jag hem till mina föräldrar som bjöd på god mat och jag avslutade kvällen med att titta på en halvdålig film - 16 blocks.

Sov över hos föräldrarna och nu är jag åter i Växjö efter att ha haft en fantastisk egentid deluxe. Hoppas denna veckan fortsätter vara lika bra som den har börjat!

Dónde Están Los Ladrones?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback