En summering av helgen

Jag är en liten trött birdie just nu...var meningen att jag skulle tvätta nu ikväll / inatt, men jag orkar inte. Städa lägenheten skulle jag också ha gjort för den ser inte ok ut. Jag hatar när det är stökigt i min lägenhet men att börja diska och dammsuga mitt i natten lockar inte så mycket...

Festen i fredags var sjukt kul. Förfesten var kul med bål och jättemånga människor som trängdes i en liten lägenhet som avslutades med en kul kväll på Stallet. När kvällen led mot sitt slut så regnade och blåste det ute och birdie ville inte bli blöt, så jag valde att stanna kvar på Stallet och sova i en röd liten soffa. Sådant som kallas för personalförmån. Jag har funnit mitt andra hem hahaha.

I lördags tog birdie det otroligt lugnt. Lekte brevbärare och delade ut flyers. Det var rätt kul faktiskt. Man läste alla namnen på brevlådorna och upptäckte var alla egentligen bor för det har jag dålig koll på. Hittade Ann:s brevlåda trots att hon inte bor kvar här. Om du ser det här Ann: Din brevlåda mår bra och han hälsar! hahahaha 
På kvällen bakade birdie en alldeles egen hembakad pizza och tittade på en film. Eller började kolla rättare sagt för jag somnade efter 10 min...

Idag på söndagen var jag ansvarig för och visa de 2 fotbollsmatcherna på Stallet. Hade aldrig gjort det förut men det gick bra. Förutom att det kom ingen för och titta. Så vi satt där ensamma och tittade på fotboll. Men jag klagar inte, det var kul.

Det var min helg folks!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback