Får jag sova lite nu?

Well, well...vad har birdie hittat på sen sist? För ganska exakt ett dygn sedan skrev jag tenta på Stenladan. Skrev några rader på ett papper och gick sedan hem och diskade till gamla rocklåtar och dansade med diskborsten. Powernapade en liten stund. Gick en promenad runt sjön. Lagade lite middag och sedan drog jag till Stallet för och jobba. Alltid lika kul att jobba där och kom hem för en liten stund sedan. Nu har jag varit vaken i över ett dygn och birdie är jättetrött. Sitter just nu och lyssnar på gamla Bowie-låtar -  Rebel rebel, Young Americans och Heroes. Sjukt bra låtar. Nu ska birdie sova. Natti-natti!

I, I wish I could swim,
Like the dolphins, like dolphins can swim,

Oh we can be Heroes, just for one day...

Kommentarer
Postat av: Phi

ååh! Du skulle varit med på våran efterfest!!

2007-03-31 @ 21:44:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback