Gimme a pitylaugh! Pleaseeeeee

Hej hå / Hey Oh - Birdie var riktigt trött tidigare idag när vi hade den första MKV-dagen. MKV-dagen är något som vi studenter har skrapat fram för att vi ska få en inblick i verkligheten. Jag hade förväntningar om att lära mig vad som väntar på andra sidan muren, är gräset verkligen grönare där? *pingvinkisning*, eller är gräset på campus det grönaste gräset som finns? Dock kunde inte de tre VD:arna ge mig något vettigt svar på det. Vi får se imorgon på den avslutande MKV-dagen om jag får något svar. Annars så stannar jag här där gräset är grönt och skönt... Take me down, to the paradise city, where the grass is green and the squirrels are pretty...hahahaha

Birdie tog en liten powernap när jag kom hem och det var precis vad jag behövde för nu är jag pigg and alive igen. Så nu väntar jag på att nattens övningar ska börja då jag börjar jobba på Stallet kl 20. Fun, fun, fun

Vad kan jag mer berätta för spännande saker som har hänt? Hmmm...jo..Birdie sitter i eventgruppen numera vid Stallet och ansvarar för vilka artister som ska komma och spela på Stallet. Birdie har högtflygande planer (fattar ni det roliga skämtet? Birdie - högtflygande...eller det var kanske inte så jävla roligt när jag tänker efter...hahaha jooo..det var visst roligt. Det bestämmer jag nu att det var. so please laugh with me. At least a pitylaugh. hahahaha).
 
Oh well, I´m gonna turn that joint to a fuckin´gubbrockplace...hahahaha Nää..det blir ingen gubbrock så oroa er inte hahaha. Men det kommer bli sjuuukt fina spelningar om allt går som jag vill. Har redan fått kontakt med en snubbe på bokningsbolaget Luger och han gillar mina tankar. Så allt fungerar där som jag vill än så länge.

Nu blir det en snabbdusch för Birdie ser att klockan rinner iväg...like sands through the hourglass, so are the days of our lives...

Kommentarer
Postat av: em

miiiiih. vbååååååååååååååå!

2007-03-11 @ 17:07:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback