Hej Stones!

image395

Yeah...graceless lady you know who I am,
you know I can't let you slide through my hands, wild horses, couldn't drag me away...

Songbird fixade idag en biljett till Rolling Stones konsert på Ullevi i sommar. Jag är så otroligt glad över det. Kan inte riktigt förklara hur glad jag är. Mixa ner lite gåshud, mistyeyed eyes och ett stort leende i en shaker. Shaka, rör om, och häll upp i ett isfyllt highballglas så har ni birdies känslor just nu i ett isfyllt glas...det där lät crazy men ni fattar säkert att jag är j-ä-t-t-e-g-l-a-d!

Ni som vill se vad det är birdie ska uppleva kan klicka
här och titta på dom 4 första minuterna av filmen. Så sjukt jävla coolt är det! I love, love, love, love, love it. Lägg speciellt märke till dom små barnen i slutet av filmen som står längst fram hur deras ögon tindrar. Dem upplever ju julafton upphöjt gånger 1000 om vi ska börja prata matematiska termer hahaha.

Jag kommer se exakt likadan ut som dom små barnen och vilja att natten mellan 3 och 4 augusti 2007 aldrig ska ta slut...

Wild wild horses couldn't drag me away...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback