Hell-hill to ICA

För det första: Visste ni att det tar 5 genomlyssningar av Whitesnake - Here I go again att gå upp till Ica, handla, och gå tillbaka till campus? Nu vet ni....hahaha Min mp3-spelare fick fnatt och hade hamnat på repeat automatiskt av någon anledning och jag orkade inte ändra (läs: ville inte ändra för det är ju en bra låt).

För det andra: jag vill meddela att jag har klippt mig så nu ser jag representabel och fin ut. För det tredje kan jag meddela att det Adiós spanjor och Hej Lille skutt! Birdie är på sjukt glatt humör ikväll, vet inte riktigt varför, men jag skuttade som Lille skutt hela vägen upp till Ica, nynnade och log för mig själv. Tur att jag var i skydd utav mörkret för jag såg nog inte klok ut, trots att jag är nyklippt...hahaha

Nu ska jag laga mat. Det är en sen middag men så får det bli. Det blir spaghetti, köttfärssås och ruccolasallad. Sjukt gott!

P.s Sofie: Birdie har hittat Växjös egna The Hell. Det är ju backen upp till ICA. Ett helvete varje gång att gå uppför den. Först måste man gå under en bro, och sedan uppför den och den svänger kraftigt till höger också!  Joooooooooooooooobbigt! hahaha :P

And here I go again on my own on the hell-hill to ICA...


Kommentarer
Postat av: eylen

maaaaaah kom hit och titta på rediga hell istället:P backen till ica, tsss det är ju ein förolämpning;P

Postat av: Phi

den backen är jobbig när det är is du!
Här håller de i alla fall efter jäkligt noga med att salta och tjoffsa..

2007-03-16 @ 07:59:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback