Helt onödigt inlägg

Har det verkligen varit en söndag idag? Det känns inte så...började dagen med en utbildning på Stallarna. Lärde mig en massa nya spännande drinkar och hur man ser flashy ut när man shakar da shake. Så nu är jag en flashy shaky birdie när jag shakar drinkar.

Därefter var det bums över till Sivans för SSP:s-fest. Där fick vi mat - fläskfilé, klyftpotatis och bearnasiesås. Det var precis vad Birdie behövde. Sedan blev det fest.  Öl, sprit, vin och dans resten av söndagskvällen. Och nu är Birdie hemma och jag är sååååå sjukt trött. Birdie behöver lite egentid. Har varit lite för mycket crazy times på sistone.

Nu är det strax sovdags för mig, ska bara lyssna på några bra låtar först så jag sover riktigt gott.

Nightsy-nightsy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback