Jag gillar inte cyklar denna natten

image396

Efter att ha jobbat på Stallet var birdie jättetrött och inte på humör att stanna kvar och dricka öl, förmodligen den kommande sjukt tråkiga tentan som spökar. Så jag gick hem direkt efter att ha ätit lite. Möts av en hög cyklar ihoptrasslade i en hög framför min ytterdörr. FUCK, FUCK, FUCK hördes det från birdies mun.

Jag hade verkligen ingen lust att börja flytta cyklar mitt i natten så första tanken var att ringa till Ida och säga: snälla, snälla, snälla, snälla...får jag sova på Stallets röda soffa inatt? Men jag orkade inte gå tillbaka till Stallet. Så jag började lite försiktigt peta på cyklarna. Inget hände. Ryckte lite. Hände inget. Alla cyklarna satt ihop. Så jag ryckte och slet i säkert 10 minuter tills alla cyklarna plötsligt föll ihop och jag kunde öppna dörren en liten aning och komma in...

Jag hatar cyklar! Jag älskar min säng!

Kommentarer
Postat av: eylen

Hahahha har studenterna sa trakigt.. skitkul med cycklarna

2007-03-28 @ 05:33:37
Postat av: Phi

haha, forlat, men det var juh ratt roligt faktiskt -har inte kunnat se fotot forran nu!
*fnissar*

Snacka om att jag saknar Vaxjo och alla galenheter!

2007-03-30 @ 18:41:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback