Jag har ett hundhjärta / I Loovoff youovoff

Songbird har förmodligen ett hundhjärta fyllt med kärlek...

för var än birdie går springer hundar fram till mig och säger: "I Loovoff youovoff" och viftar på sina svansar. (De säger även: "Allt på golvet är mitt..." men det är en helt annan story...hahahaha)

Igår hängde jag med Lova och Goliat i stan, och idag när jag var på väg upp till ICA för att köpa lunch träffade jag på Trull och Troll. Det var kärlek vid de första ögonkasten så efter en stund satt jag utanför ICA och vaktade två söta hundar. Efter en stund var vi tvungna att skilja oss åt och det blev ett tårfyllt farväl. Om det var tårar eller hunddregel i mitt ansikte låter jag vara osagt.
 
Igår tittade birdie på fotboll och sedan gick vi ut en sväng på Sivans. Birdie minglar runt en liten stund och helt plötsligt...vad skådar mitt norra öra och mitt södra öga? Dj:en sätter på Let me entertain you med Robbie. Det är signalen för nu-är-dansgolvet-birdies. Jag dansade och var en liten entertainer på dansgolvet. I looooved it!

Efter det så var birdie nöjd och gick hem och pratade med Em resten av natten. Tack för att du lyssnade på en very much babblande birdie. Mycket uppskattat! Ah mm mm  =)

Tenta imorgon...isch, isch..lockar inte alls. Jag vill så mycket hellre gå ett varv runt sjön med en alldeles egen vovve. Jag vill så mycket hellre dansa och sjunga någonstans. Jag vill så mycket hellre...ja en massa saker utom att skriva tenta!


image401

I Loovoff youovoff

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback