Nu ska vi ge Songbird helt fel uppgifter...moahaha

Min juridiklärare står inte högt i kurs hos mig just nu. Fick en uppgift som jag skulle lösa som innebar att jag b la skulle söka efter en lagtext i rättsdatabasen för att kunna utföra uppgiften. Men det var helt omöjligt att hitta den där. Mailade läraren men fick inget svar. På sitt kontor var hon heller aldrig. Efter två dagar så fick jag ett svar idag. Idag när uppgiften ska in imorgon *hmpf*. Och svaret var inte mycket till hjälp heller. Hon skrev typ så här: "Korrekt. Jag kan inte heller hitta lagtexten. Jag förstår inte. Ni får jobba vidare."  Tack så jävla mycket för hjälpen - nu förstår jag preeeeecis hur jag ska göra. *ironisk*

Oh well, jag hade ändå inga planer på att bli advokat...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback