Otroligt så söt och cool

image374

Songbird råkade snubbla över denna bilden på internet och jag måste säga: vilken oooooo-troligt söt och cool ekorre. Birdie älskar ekorrar! Jag tycker dom är sjukt coola och söta.

Nu ska jag gå och duscha för det är snart dags för en sen föreläsning. 15.15 - 18.00. Fast jag smiter efter 45 min hehehe. Jag ska bara dit och visa upp mig typ hahaha. Det är brandövning på Stallet kl 16.00 och det är obligatoriskt och jag hade ändå inte missat det för allt smör i Småland. I själen och hjärtat är jag en brandman innerst inne...hahaha

NUTS!

Kommentarer
Postat av: eylen

hihi.. vetu ja har en sådan söting utanför mitt hus.. himla söt rackare.. han bor här

Postat av: Sofia

Jag har två ekorrar som jag alltid hejar på när jag går till skolan, haha. Ekorrarna här är mycket större än de hemma. Kan lägga upp en bild på bloggen, haha.

2007-03-08 @ 16:33:46
URL: http://sofiah.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback