Songbird Braveheart

image393

Birdie har lyssnat mycket på irländsk musik under kvällen då jag letar efter ett lämpligt band som vill komma till Stallarna och spela under allkår. Birdie har en viss förkärlek till Irland. Jag inbillar mig att jag till hälften har irländskt blod i mina ådror. Blir alltid så stolt när jag hör en säckpipa. Birdie var nog en irländare i ett tidigare liv. Jag var Songbird Braveheart. Red runt med mitt svärd, var tuff och kämpade för frihet. Räddade väl en och annan irländsk flicka också som ville fånga Songbird Bravehearts hjärta men jag bara red vidare med orden:

...they may take our hearts, but they'll never take our freedom! 

Kommentarer
Postat av: H.L

Var inte den gode Braveheart skotte? Och säckpipan likaså? Sakfel???

2007-04-02 @ 11:16:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback