Stay in bed

Gymnasieeleverna får godkänt för de skötte sig hyfsat på sin gymnasiefest på Stallet. De var inte såååå grisiga som de hade kunnat vara. Men de måste komma ifrån en annan planet för jag fattar inte vad ungjävlarna säger...yeah yeah, I´m old...I know...eller så kanske det är jag som kommer från en annan planet hahaha Men jag nickade och log så fort en liten människa kom fram och ville säga något...och det funkade hahaha

Idag har Birdie mest tillbringat dagen och kvällen med att sova, förutom en liten promenad ner till Willys där jag köpte ingredienser till middag. Bakade en hembakad pizza, den blev sjukt god. Började titta på en film men somnade såklart efter 10 min. Yeah yeah I know, jag är en sleepy birdie nuförtiden. 

Ska försöka vrida tillbaka dygnet någorlunda nu så note to myself: gå och lägg dig rätt så snart Birdie - inte sitta uppe till klockan 5-6 på morgonen...that´s fyyyyyy-fyyy trots att det är sjuuukt läckert att se solen gå upp. Vilket jag har gjort de senaste dagarna. I love that.
 
The Cardigans - 03:45: No Sleep får vagga Birdie till sömns denna natt:

if God passed the mic to me to speak
I'd say: "stay in bed world

...sleep in peace!"

Kommentarer
Postat av: EvilIna

Haha! Så Birdie får vara barnvakt nu för tiden =P
Bra.. för jag ser ut att vara 14 i min nya hårfärg... Nu ligger dessutom en bild uppe - Bara för Dig Birdie ! <3 haha

Postat av: EvilIna

haha!

2007-03-06 @ 00:25:15
URL: http://evili.blogg.se
Postat av: em

haha gymnasiefest på stallet. det får mig att tänka tillbaka. ann och 88an.. haha åh.

2007-03-06 @ 22:14:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback