They´re selling spaghetti and köttfärssås in the street

Birdie gjorde ett seriöst försök att gå upp kl 8 imorse men det gick verkligen inte. Min mobil försökte väcka mig flera gånger men Birdie bara snoozade om och om igen. Till slut stängde jag av mobilen och somnade om i min oh so gosy bed med mina fyra kuddar. Det finns två problem som jag ser det. Jag har vänt på dygnet och kan inte vända tillbaka på det och jag gillar att sova länge på morgonen. Fast det är väl inga problem egentligen. Förutom att jag missade ett seminarium idag. Det var mindre bra och fy-fy på mig.

Men ikväll ska jag definitivt gå och lägga mig tidigt. Ligger jag inte i sängen senast kl 02.30 är det sjuuukt mycket fyyy på mig. Gå upp tänker jag göra typ vid 12-tiden. Jag vet, det låter sjukt sent allting men för mig är det framsteg om man ser på de senaste tiderna jag har lagt mig och gått upp. Small steps, small steps birdie and everything will be ok...

 Nu ska Birdie laga middag. Det blir spaghetti och köttfärssås. Enkelt och gott. Men under matlagningen måste vi ha en låt. Det får bli Robbie Williams - Come undone. Älskar den låten. Har nog hört den 10 gånger idag. Så det får bli dagens låt. "They´re selling spaghetti and köttfärssås in the street, I pray that when I'm hungry you'll be asleep (så jag får äta allt själv moahaha), If I ever hurt you your revenge will be so sweet, Because I'm scum, and I´m hungry...."

image372

I'm contemplating thinking about thinking
It's so over-rating just get another drink in
Watch me come undone

They're selling razor blades and mirrors in the street
I pray that when I'm coming down you'll be asleep
If I ever hurt you your revenge will be so sweet
Because I'm scum
And I'm your son
I come undone

Kommentarer
Postat av: Niclas Viberg

Jag ska upp och tvätta imorrn vid 0700, jag kan ringa och väcka dig då om du vill... haha

Postat av: malle

blä va hårig robbie är, HAHA
men han sjunger superduperbra :D

2007-03-07 @ 16:04:35
URL: http://brilliance.blogg.se
Postat av: malle

haha, jasså du....

2007-03-07 @ 20:23:11
URL: http://brilliance.blogg.se
Postat av: malle

jo jag kom till datorn precis typ som du skrev de där..:)
haft en bra dag?

2007-03-07 @ 20:26:05
URL: http://brilliance.blogg.se
Postat av: malle

ahaa...sounds good :)
jo dagen blev väl inte som den var tänkt men bra ändå...hälsat på lite folk och varit i staden en sväng...kul ändå :)

2007-03-07 @ 20:34:28
URL: http://brilliance.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback