Väntmusik

Birdie tar det väldigt lugnt just nu och väntar på att mitt arbetspass på Stallet ska börja om en dryg timme. Egentligen vill jag nog inte jobba ikväll. Jag känner mig sjukt partysugen. Oh well, medans jag sitter och väntar tills klockan ska bli 20 så lyssnar jag på gamla klassiska rocktunes. Det finns så  sjuuuuukt många bra låtar. Me so in love with music

Just nu ikväll lyssnar Birdie på:

Pearl Jam - Yellow Ledbetter
The Connells - ´74 -´75
The Swinging Blue Jeans - Hippy Hippy Shake
4 Tops - Sugarpie Honeybunch
Whitesnake - Here I Go Again
Primal Scream - Country Girl
Slade - Cum On Feel The Noize
Tom Robinson Band - 2-4-6-8 Motorway
Patti Smith - Because The Night
Alice Cooper - Poison
Yes - Owner Of A Lonely Heart
Aerosmith - Livin´On The Edge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback