Yeah

Birdie är happy-happy. Imorgon håller The Rolling Stones en presskonferens i London och rykten går om en Europaturné och ett besök på Ullevi i Göteborg i augusti. Birdie kan knappt sitta still för jag är så glad, glad, glad... 

Försökte plugga lite idag men crazytanten till lärare har gett mig en uppgift som är helt omöjlig att lösa då hon eller tryckfelsnisse har skrivit fel i uppgiften. Att nå henne på sitt rum är omöjligt. Svarar på mina mail gör hon inte heller. Man skulle kunna tro att jag skulle kunna bli sur nu, men icke, för The Rolling Stones kommer till staaaaaaaaaan och då är Birdie en glad Songbird.

Ikväll är det FFF-fest. Ska bli mycket trevligt. Nästan lika trevligt som att The Rolling Stones kommer till Ullevi. Nu ska jag duscha och äta och fixa till mig.

Nämnde jag att The Rolling Stones är på väg hit? hihihi

Like a rolling stone...YEAH!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback