Érin go Bragh

Say hello to my little friend - Father Stall O´Malley...Det är irländsk afton på Stallet ikväll och igår var jag inne i stan och var på jakt efter irländska saker att pynta Stallet med. Hittade en grön tomte. Döpte han till Father Stall O´Malley. Ska strax bort till Stallet och sätta han på baren på ovanvåningen. Han ska stå och vaka över dricksskålen. Köpte även irländska huvudbonader. Inte så snygga men sjukt roliga. Tur att jag inte jobbar ikväll så jag slipper ha en sån hatt på mig..moahahahaha

image443

Érin go Bragh (Ireland Forever)

Kommentarer
Postat av: eylen

awrrrrr! I löööve it! skulle gärna fäste loss en kväll med han

Postat av: Liv

Jag fick minsann en sådan huvudbonad på mig ikväll!! Men det är lugnt för du kompenserade ju det med blommor :-)

2007-05-09 @ 03:55:18
URL: http://leifiii.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback