Herrmiddagen 2007

Här kommer en liten rapport och en massa bilder från herrmiddagen som jag tidigare lovat.

På dagen spelade vi paintball. Det var allra första gången birdie var med på paintball så jag frågade om det gör ont att bli träffad av en kula...."Nej, nej...inte alls..det känns knappt" Yeah right! Jag höll på att avlida varje gång jag blev träffad! Har sjukt många blåmärken över hela kroppen! Fast man kände sig sjukt manlig senare när vi satt och jämförde våra blåmärken med varandra...hahaha Men det var sjukt kul...birdie sprang omkring och pepprade iväg färgkulor överallt...hade precis siktat in mig mot någon när jag hör en kula svischa förbi mitt öra...vänder mig om och BAM! En kula rätt i huvudet och färg över hela håret....som sagt, det gör ont i två sekunder men man fortsätter för att det är så roligt!



Efter paintballen åkte vi upp till MAX och mumsade hamburgare för vi var så hungriga. Just då kändes det som att det var den allra godaste hamburgaren jag någonsin hade ätit. Sedan åkte vi hem för att byta om för nu var det dags för vinprovning på Stallet. Först fick vi champagne och jordgubbar som en liten present från vår VD. Därefter provade vi tre olika sorters rödvin. Det andra vinet var lätt godast. Kommer dock inte ihåg vad det hette.
 
När vi var färdiga med vinprovningen gick vi bort mot Kristinas där vi åt god mat, drack öl och snaps och det berättades roliga anekdoter, visades hur vår present till damerna såg ut m.m.




Sedan var det dags att bege sig till Stallet. Birdie hade ambitionen att prova alla drinkar som fanns i baren men tror inte jag lyckades med det...jag var överallt på Stallet. Såklart att brandlarmet gick denna kvällen också och då skulle jag såklart agera som birdie brandman hahaha

Festen pågick fram till kl 11 på förmiddagen då vi gick till Josefs för att handla frukost. Pizza blev det. Gick och satte oss i gräset, mumsade pizza och tittade på en fotbollsturnering. Stallets lag vann hela turneringen. Såklart!



Birdie var hemma kl 17 och var en trött men ack så lycklig birdie!

image442


It was a beautiful 1,5 dygn...

Kommentarer
Postat av: Sofia

BIRDIE! Logga in pa myspace nangang!! :D

Postat av: Sofia

Fan vad jag saknar Stallet!!! Är det okej om du är med och har delad vårdnad av mig när jag vistas i Växjö? Kram

2007-05-07 @ 17:31:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback