If birdie would fall behind...

Birdie har gåshud och en liten tår i ögat...

Ägnade nämligen kvällen att surfa runt på Youtube och hittade en Springsteen-låt som grep tag i lilla birdie ordentligt. Det var låten If I should fall behind fast i omarbetad version till The Seeger Session. Bruce sjöng aldrig den i Globen när jag var där så jag hade aldrig hört den innan så nu när jag hörde den så föll jag direkt för den. Sången påminner birdie om midsommaraftnar av någon konstig anledning, och birdie blev en thoughtful birdie this night på grund av låten.

Låten hittar ni
HÄR!

Hittade även en annan låt som var sjuuuukt bra! Men den skriver jag om en annan dag!

We said we'd walk together baby come what may
That come the twilight should we lose our way
If as we're walkin a hand should slip free
I'll wait for you
And should I fall behind
Wait for me

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback