Bartender

Hmmm...Birdie jobbade inte ikväll. Det kändes sjukt konstigt. Kände mig helt förhandlingsförlamad en liten stund ikväll. Men tog mitt förnuft till fånga till slut och gick till stallet ändå. Slutade så klart med att jag blev full. Så, ja, nu är birdie pyttelite full och behöver någon som säger till mig att gå och lägga mig....men iställer sitter jag och lyssnar på musik. Lyssnar just nu på en låt som är så sjukt bra. Fast det är en låt som kräver hörlurar och hög volym: Dave Matthews Band - Bartender. Sjukt bra låt.
 
If I go,
Before I'm old.
Oh, brother of mine,
Please don't forget me if I go.

Bartender, please,
Fill my glass for me.
With the wine you gave Jesus,
That set him free after three days in the ground

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback