Birdie blev till ett rytande lejon

Sjuk, sjuk, sjuuuuk kväll på Stallet. Ingenting gick som det skulle. Först trodde jag att det var jag som hade en dålig dag, men det visade sig att så var inte fallet alls. Ett visst tag var jag så nära att bara lämna allt och sätta mig i bilen och köra far, far, far away...

Det var extremt mycket fylla, inget fanns eller fungerade och som grädde på moset blev jag och Ali tvungna att hoppa in i ett bråk. Birdie skrek "baaaacka" till en sjukt stor biffig 2-meterssnubbe Jag kände mig som typ en 4 meter lång snubbe i just det tillfället. Antar att det var adrenalinkicken man får som gör att man växer typ 2 meter....

Att även polisen och 4 kontrollanter från olika myndigheter kommer på surprise-visit för att kontrolla stället var mindre bra då de valde dagen då allt gick som mest åt helvete...

När birdie blev till ett rytande lejon och ryter, då lyssnar Stallet...

Kommentarer
Postat av: Anonym

många som är sjuka nu, krya på dig =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback