Birdie rockstar

Igår tillbringade birdie merparten av kvällen i en skivstudio med några vänner och en flaska vin. Birdie var en rockstar. Drack vin och sjöng. Birdie sjöng in en låt. Såååå sjukt jävla roligt att stå i en studio bakom en mikrofon. I loved it. Efter ett snabbt stopp på McD, som var sjukt välbehövligt för birdie var sjukt hungrig så avslutades kvällen på Sivans i någon timme för sedan gick birdie hem och la sig tidigt...i varje fall tidigt enligt min dygnsrytm. Sov i några timmar och sedan rymde jag iväg från Växjö. Så nu sitter jag hemma hos mina föräldrar. Sjukt skönt att vara hemma. Har ju faktiskt inte varit här sedan i augusti. Funderar på om jag ska intaga soffan och kolla någon film...ja så får det bli...birdie rockstar måste vila halsen om det ska bli något mer sjungande i framtiden...haha

This is my hometown...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback