Great weekend och liten klump i magen

Birdie kom hem till Växjö igår...eller hem och hem. Jag vill kunna säga att Göteborg är mitt hem. Jag ville inte åka därifrån om sanningen ska fram. Jag hade jätte-jätte-jätteroligt hela helgen. Sjuuukt roligt att träffa Sofie & Sofia. Hur säger man detta utan att det låter fjäskigt? Äsch...I looooove them. Sanningen är aldrig fjäskig. I wanna go back...in time and to Gothenburg! Även sjuuukt roligt att se deras lägenhet som jag varit så nyfiken på och den var jättefin. Mycket som är sjuuukt roligt nu men det var också sjukt roligt att träffa alla andra som jag inte träffat på länge.

Har en liten klump i magen...när jag körde hem så FLAAAAASH! Ett stort vitt sken lyser upp i mörkret. Åska? Nope. Aliens som landade på vägen? Nope. Jag krockade? Nope. En god damn fucking hell fartkamera registrerade mig. En snabb blick på hastighetsmätaren...typ 110 eller mer på en 90-väg. Noooooooooo....googlade för en liten stund sedan efter fortkörningsböter. Ska nog räkna med böter på mellan 2 500 - 3 000 kr. Klump i magen var det ja...

A sort of homecoming...

Kommentarer
Postat av: Phi

kom tillbaka snaaart! :D

Men kör inte för fort :S Hoppas att de är snälla och inte ger dig böter.. hrm.

2007-11-27 @ 15:35:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback