Jag låter som Celine

Bad birdie, baaaaaaaad birdie...det var meningen att jag skulle upp kl 8 imorse. Men när alarmet gick så stängde jag av istället för att snooza. Så jag sov i några timmar till istället för att snooza i 9 minuter. Så nu missade jag dagens föreläsning. Bad birdie, baaaaaaad birdie.

Vet inte om jag bör erkänna detta men....sent igår kväll upptäckte jag att jag kan härma Celine Dions röst sjukt bra. I varje fall de två första meningarna hon sjunger i låten Can´t help falling in love. Crazy...hahaha

Wise men say only fools rush in
I can't help falling in love with you

Kommentarer
Postat av: H.L

Min fasta övertygelse är att du härmar Celine lika "bra" som du härmar TV4s Bengt Magnusson!

För alla som inte har hört vår lilla sångfågel härma Bengt kan jag meddela att det låter mycket udda... Fråga honom om en föreställning.

Till Songbirds försvar kan jag nämna att imitationen av Henrik Larsson är något bättre än Bengt... Men lämnar fortfarande mycket att önska!

2007-11-14 @ 13:05:15
Postat av: Songbird

H.L: hahaha Vaddå? Min imitiation av Bengt Magnusson är ju helt outstanding! haha

2007-11-14 @ 13:58:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback