Mad dog

birdie inte har en egen hund tycker jag det är sjukt kul att gå ut och rasta vänners hundar...ikväll gick birdie en kvällspromenad med en hund som heter Platon...fast jag hade velat döpa om honom till Ångvält för han gick fram som en ångvält överallt...det såg nog mer ut som att Platon rastade Birdie än att Birdie rastade Platon...

Och vid varje lyktstolpe kunde man höra mig säga..."För fucking hell, måste du nosa på VARJE lyktstolpe?" När Platon nosade på typ den 22:a lyktstolpen så var jag så sjuuukt nära att själv nosa på en lyktstolpe. Bara för att känna om det luktar så gott som Platon verkar påstå att det gör...hahaha

Trots mycket nosande och en hund som drar mig istället för tvärtom tycker jag det är sjukt kul att gå ett varv runt sjön med en vovve...

It's a mad dog's promenade
So walk tall or baby don't walk at all

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback