My Birthday And All I Want Is You

Yeah well...dagen är slut och birdie har fyllt år och det har varit en bra dag. Skippade föreläsningen idag (det får man faktiskt göra när man fyller år. För det har ju aldrig hänt att jag hoppat över en föreläsning innan. Nej då. Inte alls. Lovar. Typ. haha) Men jag låg inte och sov. Birdie gick faktiskt upp jättetidigt och gick ett varv runt sjön ensam med en mp3 för att se solen gå upp. Det var så sjukt nice och en vacker dag. Sedan åkte birdie in till stan med Uhlmann och Melin och åt middag. Trevligt värre.

Därefter personalmöte på Stallet och där fick birdie mottaga både en sång och en tårta som de bakat. En jättestor påse godis och vin fick man också. Inget som jag alls hade förväntat mig så man blev glatt överraskad. Plus att VD:en gav mig klartecken att köra mitt lilla projekt som jag planerat för Stallet...men det låter jag vara hemligt än så länge vad det är för något för inget är klart än...Men sjukt roligt att VD:en och styrelsen tror på mig och låter mig göra det. För när jag började med det så sa alla att det aldrig kommer tillåtas. Men nu är birdie på god väg att låta det hända!

Och nu sitter jag här och försöker komma på vad jag ska tillägna för låt till mig själv ikväll! Hade sjukt svårt att komma på en låt. Har suttit och lyssnat på en massa låtar men inte hittat den perfekt låten för mig ikväll. Men så helt plötsligt kom låten när jag var på väg att ge upp...När birdie hörde de 4 första tonerna så fick birdie så mycket gåshud att jag såg ut som en...hmmm gås! Mindre smickrande men låt gå(s) höhöhö.

När jag såg att jag såg ut som en gås, ja då visste jag direkt att U2 - All I want is you är min låt ikväll!

Birdie fullkomligt älskar denna låten!




~ You say you want diamonds on a ring of gold
You say you want your story to remain untold.
All the promises we make
From the cradle to the grave
When all I want is you ~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback