My fucking television-set

You can lounge around here on her sofa, in her ex-husbands dead-tech-postmodernistic-bullshit-house if you want to, but you do NOT GET TO WATCH MY FUCKING TELEVISION-SET...hahaha Birdie tillbringade kvällen med att titta på två filmer eftersom Sofie orsakade ett dilemma hos birdie. Men det löste jag lätt genom att se båda filmerna. Såg Heartbreak Kid med Ben Stiller som var en helt ok film. Hade sina moments men blev lite seg i slutet.
Såg även en av mina all-time favoritfilmer. Heat. Älskar den filmen för den har två av birdies favoritskådisar. Har sett den säkert tusen gånger men kom på att nu var det ett tag sedan jag såg den. Man kan inte annat än älska Pacino när han blir upprörd över att någon annan tittar på hans tv...hahahaha

En gång i tiden var birdie jätteduktig på att imitiera Pacino men idag är birdie lite ringrostig upptäckte jag. Men det kanske går att träna upp igen...men tvättat alla mina kläder inatt fick jag också gjort. Det var duktigt gjort av mig.




Shut up Ralph...SIT DOWN!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback