Barefoot bird

Nu ska vi se här om birdie kan skapa en ny trend denna hösten...birdie hatar att ha på sig sockar. Sjukt onödigt klädesplagg men tyvärr så måste man ha det på sig när man ska gå ut. Men så fort birdie är hemma i sin lägenhet så är typ det första jag gör att ta av mig sockarna och vika upp byxbenen en aning. Love, love, love that.  Om inte det hade legat så mycket glassplitter på Stallet så hade jag lätt jobbat barfota. Så den stora trenden denna höst är: av med sockarna och vik upp byxorna en aning.

Min stora dröm i livet just nu är att alla som läser denna bloggen anammar denna trend, tar ett kort och lägger upp bilden på sina bloggar. Please, pretty feet-please? hahaha

image566

Sockar - baaaad
 barfota - goooood

Kommentarer
Postat av: Sofia

Hua vad kallt det låter ;) Frys du int?

Postat av: Per B

Utmaningen, eller trenden, är antagen! Mina fötter presenteras i lätt maskerat tillstånd på min blogg. :-P

2007-10-11 @ 19:38:57
URL: http://buskis.blogspot.com
Postat av: Liv

Antagen! :-)

2007-10-11 @ 22:26:25
URL: http://leifiii.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback