Blek och skakig

Blek och skakig och ser gammal ut...var halvsjuk när jag jobbade ikväll och allt gick med halvfart...birdie hällde upp vin, smålog och hostade till. Det var helt ok i början av kvällen men typ vid midnatt blev det värre...men bet ihop och städade snabbt min del och drog sedan snabbt hem. Så nu sitter jag här och gnager på en pizzakant och lyssnar på musik. Svårt att vara trevlig när när man har ont i halsen. Men birdie försökte i varje fall. Men ett ärligt leende fick en man som kom fram till baren och ville hälsa på mig. Jag kände igenom honom så sjukt mycket men kunde inte riktigt placera honom under några futtiga sekunder...men när birdie kunde urskilja följande ord bland alla skrikiga studenter: Sofia...Sofie...hälsar...Göteborg......torsdagsklubben... så fattade jag direkt att det var ju Marcin. Birdie blev så sjukt glad så han fick ett ärligt leende. Birdie har nämligen två leenden på Stallet. Ett falskt och ett ärligt. Fick även höra lite isländska..."drick-ur öl-ur"...haha

Nu ska birdie sova. Är sjukt trött. God Natt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback