Det finns nu ett spöke i mitt liv

Birdie var tvungen att gå till Stallet nu på kvällen ensam en liten stund och my, my, my det är scary att vara där ensam. Mörkt och helt tyst förutom en massa surrande och knarrande ljud överallt. Speciellt scary när man vet att det finns ett spöke på Stallet. Storyn går typ så här att för länge, länge, länge sedan bodde där ett par och mannen var ute på en resa där han träffade en älskarinna och när kvinnan på Stallet fick reda på det så hängde hon sig i det som nu är vinbaren...

Så nu spökar hon för alla som är ensamma på Stallet. Jag tycker det är så sjukt coolt. Jag ska så lätt gå dit någon natt när jag inte kan sova. Gå dit och bara sätta mig och vänta på att hon ska uppenbara sig för mig för jag vill höra henne berätta sin livshistoria för mig. Är så sjukt nyfiken. Dels på hur hon ser ut, dels för att jag vill höra hennes berättelse. Sedan ska jag bjuda på en drink och hänga med henne på Stallet resten av natten...fattar ni...hänga...höhöhö

Annars har birdie varit duktig och rastat två vovvar på en långpromenad idag. Den ena vovven lät värre än mig för hon var riktigt förkyld...hostade, snörvlade, grymtade, och hostade medan den andra vovven skulle nosa på absolut ALLTING som gick att nosa på. Crazy dogs. 

Satte även upp grymt många affischer på alla anslagstavlor på campus i ösregn. Blev en blöt bird. Så nu ska jag så lätt tillbringa resten av kvällen och halva natten med att titta på film. Och om jag inte kan sova under den andra halvan av natten hittar ni mig på Stallet letandes efter ett spöke...

What tongueless ghost of sin crept through my curtains?
Sailing on a sea of sweat on a stormy night
I think she don't got a name but I can't be certain
And in me she starts to confide 

My pulse pumps out a beat to the ghost dancer
My eyes are dead and my throat's like a black hole
And if there's a god would he give another chancer
An hour to sing for his soul
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback