En liten uppdatering

image560

Det har inte hänt så mycket i birdies liv sedan sist. Har jobbat mest. Förutom i fredags så hade vi öppet även igår (lördag) vilket vi inte brukar ha. Det var mycket fylla och jag hamnade i en hotfull situation. En person skulle avvisas ifrån platsen men han vägrade och förstod inte vad han gjort för fel. Slutade med hot och personen blev portad i en månad. Det var väl bara en tidsfråga att det skulle hända och jag förstår att det var mycket fyllesnack men ändå, jag var rädd när jag gick hem. Dels för att jag har en livlig fantasi, dels för att det var 'Frostbiten-väder'. Det är ingen bra kombination. Så jag hade inte min mp3 på som jag brukar när jag går hem ensam mitt i natten utan jag lyssnade sjukt mycket efter konstiga ljud. Klart som faaaan att jag hör något konstigt och ser någon skum person utanför Sivans... så för några sekunder blev jag jätterädd. Men jag insåg rätt snabbt att det var bara någon som var ute på nattpromenad. Så jag pep snabbt förbi och hem till min soffa som jag för övrigt har tillbringat sjukt mycket tid i senaste tiden. Lyssnat på sjukt mycket Pearl Jam i min lilla rockhörna i soffan, tittat på sjukt mycket film, samt sovit sjukt mycket. Jaaa...that´s it. Så spännande har mitt liv varit sedan sist.

Fast det allra mest spännade var när jag fick ett "heeeeeeeeej" från Em på msn nyss. Miiiiiiiiih. Hon hade tydligen kommit hem. Det var precis vad birdie behövde höra, ett vänligt hej. Jag tycker Em är så sjuuuukt cool och blev så glad att hon är all safe home again. Det blev snack om jultomtar, glögg, rockfärja och såklart VBÅ. Birdie funderar på om jag skulle åka upp och titta på VBÅ imorgon bitti för Em lovade att ha FRUKOSTEN KLAR NÄR JAG KOMMER. hahaha Är sjukt sugen att på riktigt åka upp och överraska henne med att ringa på dörren kl 10. Tror jag hade trivts sjukt bra där för Em nämnde sin adress och det visade sig att gatan har ett fågelnamn...det tyckte birdie var roligt hahahaha

I´m not a boxer or a bag, I´m a bird

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback