På promenad

Birdie jobbade med Hasse och visade fotboll på Stallet idag. Hoppades på att ingen skulle komma så jag kunde få ligga i soffan och zappa på storbildsskärmen och dricka läskeblask...men några personer dök upp så jag och Hasse fick förflytta oss till bakom baren. Efter matchen stängde vi och slängde ut allt folk och satte på lite rock på stereon och satte oss på balkongen på Stallet och pratade om lite allt möjligt. Jag gillar Hasse sjukt mycket. Han är en otroligt bra människa.
Anka kom förbi oss en liten stund senare och joinade oss. Hon var steeeenlycklig över hur fin hösten var, och birdie håller med. Det var en underbart vacker fin höstdag. Anka tog med oss på en promenad och visade hur vackert allt är medan Hasse balanserade på ett fågeltorn och gör mig livrädd för att han ska ramla ner....hahaha

Det är en privat fest på Stallet ikväll och birdie är inbjuden. En jättestor del av mig vill absolut inte gå på denna festen. Men jag går ändå...



Kommentarer
Postat av: Phi (och fia)

hoppas du får kul ikväll! flickorna ska göra staden osäker i gbg, hehe!
viftviftshakeshake haha!

Postat av: anka

ja guuuuuuuuuuuuuuuuuuud vilken bra dag d va igår. å dagen idag har inte vart fy skam den heller. jag älskar mitt liv. prommis igen snart? pööss

2007-10-07 @ 21:25:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback