Sambolivet slut igen

Nu är lovely sambolivet slut igen. Fia åkte för en liten stund sedan. Ville följa med henne till Göteborg. Älskar att ha henne på besök här. Fast jag tror jag tjatade sönder hennes öron igår för birdie var praaaaaaaatsjuk....har ju inte fått prata på två månader. Typ. hahaha

Verkade som de hade sjukt kul på dammiddagen. Såg så ut i varje fall. Fick mig att längta till herrmiddagen. Fast jag fick ingen present på dammiddagen. Alla fick utom birdie. Bortglömd birdie. Så lätt glömmer man tydligen mig. Fnys, fnys, hmpf, hmpf och dubbel-hmpf. Fick iofs presenten idag för en liten stund sedan, fast oinslagen, jag som ville öppna paket!...Så det är ändå fortfarande lite fnys-fnys och hmpf-hmpf.

Hatar att fortfarande vara ständigt lite småsjuk. Men lovade Fia att ta bättre hand om mig och äta bättre. Så det ska jag börja med nu och hoppas på att jag blir bättre.

Och så ska jag sitta och räkna dagarna till 24 nov.


Kommentarer
Postat av: Sofia

Mih Birdie, sorry om mina ögon och öron var lite trötta igår men det var i alla fall sjukt kul att leka sambo med dig igen! Kram på dig!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback