Shut out the light

När birdie börjar nynna på följande textrad av Springsteen så betyder det att birdie börjar bli sjuk. ' Oh mama mama mama come quick, I've got the shakes and I'm gonna be sick...' och det är precis vad birdie gör. Nynnar på den textraden. Först dyker låten upp i huvudet och därefter börjar jag så sakta nynna på den. Så det betyder att jag håller på bli sjuk. Men ska försöka undvika det. Ska ägna dagen åt att stoppa en förkylning. Kan ju börja med att sluta nynna på textraden...

Apropå mamma...hon ringde mig för några dagar sedan och jag hörde direkt hur glad hon var och ville berätta något. Hon ville berätta att hon hade precis köpt Springsteens nya skiva och att hon äääälskade alla låtar. Men hon hade vissa favoriter som Girls in their summer clothes, Magic och Long walk home...och birdie kunde bara hålla med min mamma. Sjukt bra platta.

My mum rocks!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback