Sova i en biograf i Kristianstad är såååå skönt!

Nu är birdie sjukt, sjukt, sjukt trött. Så trött att jag knappt kan stå. Vilken tur att jag sitter ner nu då. hahaha. Var ute en sväng i tisdags som jag skrev om innan. Stannade kvar och städade på Stallet av någon konstig anledning. Det var ju totalt idiotiskt av mig. Kom hem kl 5 på morgonen och började lyssna på musik eftersom jag insåg att om jag skulle gå och sova så skulle jag aldrig komma upp. Så birdie chillar och rockar framför sin dator och väntar på att klockan ska bli 7 på morgonen, så jag kan förbereda mig för dagens studiebesök ner till Kristianstad. Åker med en buss ner. Blir inte mycket sömn på bussresan ner heller. Eftter lite chitt-chatt med typ världens-lyckligaste guide / föreläsare-åh-vad-jag-tycker-om-mitt-jobb-snubbe så skulle vi in i en liten, liten, liten, liten biograf som var så sjukt jävla mysig. Lagom mörkt och dämpat ljus. Plus sååååå sjukt sköna fåtöljer. Förstå min lycka när jag insåg att vi skulle titta på en svart-vit stumfilm. STUMFILM. Det skulle vara alldeles TYST. och MÖRKT: Plus en SKÖN FÅTÖLJ. Så birdie letade upp ett bra hörn där inte läraren kunde se mig, rullade ihop en min jacka till en perfekt fluffig kudde och sleep birdie sleeeeep. Och sov gjorde jag. Så sjukt jävla skönt det var att sova där. Vaknade perfekt när filmen var slut. Då var det dags för lunch på en italiensk restaurang. Kycklinggryta med ris. Vad det nu är för italienskt med det? hahaha

Lite mer chitt-chatt med guiden / föreläsaren på eftermiddagen och sedan åkte birdie hem. För att i stort sett direkt åka till Stallet med Hasse och visa landskampen Sverige - Nordirland. Och nu är jag hemma. Och nu är jag så trött. Och nu ska jag sova strax. Ska bara chilla och rocka med lite musik innan jag går till sängen. Fast jag kommer inte chilla och rocka till klockan 7 på morgonen. Det lovar jag.

Chill, rock and some sleep

Kommentarer
Postat av: em

haha tänk om du hade börjat snarka!! =))

2007-10-19 @ 12:46:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback