Trött birdie med mycket överskottsenergi

Är extremt trött samtidigt som jag är fantastiskt pigg med sjukt mycket överskottsenergi. Gick upp kl 9 imorse, gick på föreläsning i 2 timmar, hem på lunch, åt inget utan sov istället i en timme, gick tillbaka till en föreläsning på 3 timmar. Föreläsningen var seriös och vi tittade på typ världens tråkigaste film. En sak hände i filmen, som inte var meningen att det skulle vara roligt, men jag skrattade ändå åt det. Folke skrattade också eftersom jag började skratta och därefter var det helt kört. Kunde inte sluta skratta för jag hörde Folke sitta fnissa hela tiden och jag ser hur läraren tittar strängt ner mot vårat håll....så jag försökte skärpa mig och skrattade typ i 20 min inombords...hade så jävla ont i magen efter det. hahaha

Sedan sov jag igen efter att jag kom hem från föreläsningen. Vaknade vid 18-tiden och nu ska jag strax iväg och jobba. Det känns ok för just nu är jag sjukt pigg med sjukt mycket överskottsenergi.

A bird in a perfect mess 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback