Why Am I not there?

Birdie önskar så mycket att jag vore i Sthlm just nu. Förstår inte hur jag kunnat missa att Crowded House spelar på Nalen ikväll. Birdie älskar låten Weather with you så mycket. Jag vill, vill, vill vara där. Men biljetterna var slutsålda plus att jag jobbar Stallet ikväll. Så det gick inte. Men jag kommer ta med den låten till Stallet ikväll och köra den på repeat uppe i baren hela kvällen.  Everywhere you go, always take this song with you...hahaha

Birdie var ute på en långpromenad idag. Var precis vad jag behövde. Tror jag ska börja med det varje dag för det är ett sjukt skönt sätt att samla tankarna. Och kanske, kanske, kanske gör det att jag sover lite bättre...

~ There's a small boat made of china
Going nowhere on the mantlepiece
Do I lie like a loungeroom lizard
Or do I sing like a bird released ~

~ Everywhere you go you always take the weather with you ~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback