12 dagar i paradiset

Birdie has been living in paradise for 12 days...ABSOLUTLEY LOVIN' IT! Men nu är det tyvärr slut med paradislivet. Mina två sista sambos Sofie & Sofia åkte hem idag. Min granne Anna undrade vad som hade hänt för hon sa att jag såg helt knäckt ut idag. Hon har rätt. Klart jag är en liten skvätt sad att de har åkt men samtidigt är jag förstås en stor skvätt happy att jag har haft 12 helt underbara dagar med Emelie, Evelina, Sofie, Sofia och alla andra vänner som jag träffat under dessa dagar.

Hahaha..Apropå Evelina...jag måste få citera en mening av henne som jag av någon konstig anledning tycker är sjukt rolig:

"Fan, vi var på rätt spår, men en jävla ondskefull Pingsttant vi frågade lurade oss att vända tillbaka och cykla fel...
May them all burn in hell.
Hon såg väl att vi var antikrist."

Hahahahahaha...Birdie dör av skratt av någon konstig anledning av denna meningen. Ju fler gånger jag läser den desto roligare blir den....hahaha...ja, jag är lite crazy..hehe

Oh well, jag orkar inte redogöra för vad som har hänt alla dessa 12 dagar men ni förstår säkert att birdie har varit en mycket lycklig bird och vill göra om det en gång till.

Bono sjunger I still haven´t found what I´m looking for  medans Songbird sjunger Fuuuuckin' Heeeeell I have found what I have been looking for, I have found the worlds most loveliest girls....

Noooo, don´t go - FUCKIIIN HEEEEEEEEELL please stay in my rondell


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback