Almost wishing I were deaf

Meeen åååh för helvete....skulle jag inte få sova inatt heller? Hur fan tänkte du? Varför berättade du? Varför trodde du att jag ville veta om när, var, hur, vem i detalj? Märkte du inte hur ledsen jag blev? How much shit can a bird take? Mycket...men nu blev det lite för mycket för birdie. Fan! Hade det inte varit för att jag älskar musik så mycket så hade jag önskat att jag hade varit döv.

Nu är det inte långt ifrån att birdie köper två hundar, åker ensam till någon ödslig plats i Irland och blir fårskötare resten av mitt liv...japp, fårskötare på Irland får det bli...sitta och uggla på Irland tillsammans med mina hundar och blicka ut över havet...jobbar på Stallet ikväll och när jag har jobbat färdigt börjar jag fan min vandring mot nya hem på Irland istället för att gå mot min lägenhet på campus...mot the garden of a thousand of sighs...

Can't see nothin' in front of me
Can't see nothin' coming up behind
I make my way through this darkness
I can't feel nothing but this chain that binds me
Lost track of how far I've gone
How far I've gone, how high I've climbed
On my back's a sixty pound stone
On my shoulder a half mile line

Left the house this morning
Bells ringing filled the air
Wearin' the cross of my calling
On wheels of fire I come flyin' down here

Birdie flyin' in the garden
In the garden of a thousand sighs

*SIGH*

Fanfanfanfanfanfanfanfanfanfanfanfanfanfan!

FAN!

Kommentarer
Postat av: Phi

Men birdie?! vad har hänt?? miiih! du måste juh få sova! stackare.. =(
Tack så mycket för att du hjälper mig, superduperjättesnällt!! Uppskattar det jättemycket!
Hoppas du får en superduperunderbar fredag!
[en-gör-så-allt-känns-bättre-kram]

2007-09-07 @ 10:11:39
Postat av: Sofia

Stefan - jag frågar samma sak som Sofie - vad händer? Om du vill prata så finns jag här! Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback