Black velvet

Black velvet in that littles boy´smile...birdie gillar låten Black Velvet med Alannah Myles. It rocks. Har inte aning om vem Alannah Myles är eller hur hon ser ut. Skulle kunna googla henne men birdie vill inte veta hur hon ser ut. Birdie har målat upp en bild av hur hon ser ut efter hennes röst - och hon är sjukt snygg!

Vill inte skriva att jag jobbar ikväll eftersom det känns som att det är egentligen det enda jag skriver om. Men ja, birdie jobbar. Fast det har skett en liten förändring. Jobbar inte bakom baren ikväll utan som entrévärd. Har en känsla av att det får bli en engångsföreteelse. Det är kallt ute. Det är varmt bakom baren. Jag trivs nog bättre bakom baren. Tar med min mp3 så får Alannah Myles sjunga i mitt ena öra. Då kanske birdie blir varm. För det kommer bli en long cold night. Brrrrrr. Bara det inte börjar regna.

Mississippi in the middle of a dry spell
Jimmy Rogers on the victrola up high
Mama´s dancin'  with baby on her shoulder
The sun is settin'  like molasses in the sky...

Kommentarer
Postat av: Phi

du hade väl halsduk på di? inte gå å bli förskyld!!! That's a big NO-NO!

2007-09-18 @ 22:22:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback