Good ol' Pinky

Anka & Johanna bjöd birdie på smulpaj ikväll. Sjukt gott och sjukt snällt. Fick även leka med good old Pinky trots att jag tog sönder Pinky sist...hahaha Är stenlycklig [ordet ska läsas med Ankas dialekt] att de är kvar på campus och vill hänga lite med birdie ibland. De har även ett bra inflytande på mig då birdie tog tag i sitt pluggande. Fixade min C samt D-uppsats medan Johanna skrev ut lite papper. Hurra för mig. hahaha

Fast jag tyckte lite synd om den stackars tjejen som satt jämte mig i datasalen. Hon kämpade som fan med sin C-uppsats och vad händer? Birdie glider in och fixar både C och D-uppsats på några minuter. Men som sagt, jag är inne i ett flyt nu och hade ett bra sällskap som har ett bra inflytande på mig...hoppas det håller i sig! hahaha

För övrigt har jag tillbringat dagen hos Yousef och planerat terminens kick-off på Stallet. Kommer bli en grymt bra fantastisk fest på Stallet på lördag.

Smulpaj rocks!


Kommentarer
Postat av: Barck

Birdie har bra inflytande på Barck och Anka också. SYnd att det inte blev någon promenad imorse, vi får ta det på torsdag?!
We like you a lot. Synes i dimman tonight bääjbäää!!
ps Be mig hålla käften om jag tjatar för mycket.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback