I´m freeeeeeee

Jaaaaaaa...And I'm free, I'm free fallin'....mötet är slut. Efter fyra sega timmar. Fast allting var inte lika segt när birdie fick gratis fika och ett sms. Då blev jag glad. Fast nu är det otroligt skönt att vara hemma. I´m freeeeeee.  Ska så lätt bara tillbringa resten av kvällen och halva natten med det jag älskar mest. Birdie ska dricka ett glas vin och lyssna på musik and sing, sing, sing tills jag faller ihop av utmattning i soffan och somnar.

Tror det är birdies tur att ta sovpasset nu...hahaha. Pratade med en trebock innan idag och det verkar som vi sover i skift. När jag sover är hon vaken, och när hon är vaken sover birdie. Men nu ska det inte sovas. Nu ska birdie enjoy my little life framför datorn och lyssna igenom Springsteens nya album.

~ I'm free to be whatever I
Whatever I choose
And I'll sing the blues if I want

I´m freeeeeee, and I can sing...If I want too!
~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback