Lucy gifte sig - hur länge sov jag egentligen?

Birdie, Anka och Barck åt tacos hemma hos mig ikväll. Sjukt gott så nu är birdie mätt och belåten. Barck lämnade oss efter maten för att gå på Sivans och Birdie & Anka tittade på Myggan och so, you think can dance. Mitt i tv-tittandet skrämmer Anka livet ur Birdie genom att skrika rakt ut. För strax innan skriket inbillade vi oss att någon knackade på mitt fönster och vi sa tänk om någon klättrar in genom fönstret...[tyst i 10 sekunder]...Anka skriker rakt ut och birdie blir såååå jävla rädd. Birdie dör ihjäl sig. Anka skrattar ihjäl sig. hahahaha

Annars har birdie tillbringat eftermiddagen med att sova i min soffa. Vaknade upp precis när Lucy i Sjunde himlen gick och gifte sig. Vad har hänt? Har hon blivit vuxen? För några avsnitt sedan var hon ju bara ett litet barn...hur länge sov jag egentligen? *pingvinkisning* hahahaha
Moralkakan var förmodligen - sover du för länge, missar du ett bröllop...typ

Lite planering av kick-off hos Yousef med Mackan hann jag också med. Samt läxläsning hos Folke och Jeppe. Så jag tycker faktiskt att jag har varit lite duktig idag. Trots att jag fick sjukt lite sömn idag då min säng tydligen står i maskopi med en säng som är djävulusisk i Trosa...

Nattens låt är Pat Benatar - Hit me with your best shot. Sjukt bra!

Hit me with your best shot
C'mon hit me with your best shot
Hit me with your best shot
Fire away

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback